De Stereoheads zijn niet meer weg te denken als onderdeel van de campagnes en acties van Radio 538. Ze bezetten het gehele Museumplein voor het grootste feest van Nederland op Koninginnedag. Tijdens de Radio 538 Ibiza Week staan de merkiconen te liften op de startbaan voor een vlucht naar het zonovergoten party-eiland Ibiza. Hun "Wilde" feestje is te zien op de 538 Limo en voor Ruud's Happy Hour XL waren ze overgeleverd aan de grillen van Ruud de Wild en zijn rodeostier. De Stereoheads jagen mee op Mister X en twitteren heftig met de luisteraars om de 53J8 nog spannender te maken. Ze waren te zien op TV, Print en Outdoor met hun angstaanjagende verzameling jachthonden. Vele 538-fans knalden met behulp van de radiohelden hun persoonlijke nieuwjaarswens via Facebook, Twitter, Hyves en e-mail naar hun vrienden. De persoonlijke nieuwjaarswens van Radio 538 explodeerde op TV in de eerste minuut van het nieuwe jaar. Het gehele jaar zijn de Stereoheads ingezet op TV, Print, Outdoor, Online Display, Digitale Campagnes en waren ze fysiek aanwezig tijdens Activaties en Guerrilla. Een volledige integratie van het Stereoheads-concept in alle media en middelen. De Stereoheads zijn uitgegroeid tot onmiskenbare iconen van Radio 538. Mede door hun inzet vergroot het radiostation zijn marktaandeel en daarmee verankert het zijn marktleiderschap.