5-sterrenvakanties

D-reizen / UbachsWisbrun/JWT

Nominatie 2006

Bekijk deze campagne op pagina 514 van het SAN Jaarboek 2006.

Adverteerder
D-reizen
Titel
Reizen
Bureau
UbachsWisbrun/JWT
Account
Daniëlla Coronel
Copy
Ard Brunnekreef
Art
Patrick Wijnhoven
Opdrachtgever
Barbara Keurntjes
Nominatie
ja
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van D-reizen
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van UbachsWisbrun/JWT
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Vrije Tijd
Meer Vrije Tijd inzendingen

Vrije Tijd

Doelstelling

Verander de misperceptie in de markt. D-reizen biedt niet alleen goedkope pakketreizen, maar biedt alle reizen voor de laagste prijs. Zelfs de meest luxe reizen.

Doelgroep

D-reizen wil zijn doelgroep verbreden. Ook mensen die luxer op reis willen en meer geld te besteden hebben, willen niet meer betalen voor dezelfde reis.

Strategie/Concept

Er is sprake van een paradox. Luxe en een lage prijs gaan per definitie niet samen. Daar brengt D-reizen verandering in. Het ogenschijnlijk onverenigbare, verenigt D-reizen. Zelfs de meest luxe reizen biedt D-reizen voor de laagste prijs. Deze paradox is gevat in de combinatie van actiesterren en 5-sterren.

Media- en middelenstrategie

Printuitingen in tijdschriften die bovenstaande doelgroep bereiken: Elsevier, Seasons, Lions jaarboek, Rotary jaarboek, Portfolio (magazine voor klanten Van Lanschot Bankiers). Billboards in gebieden die bovenstaande doelgroep bereiken: zakelijk netwerk.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen