5 Jaar Ziggo Dome met Marco Borsato

5 Jaar Ziggo Dome met Marco Borsato

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
ZIGGO
Bureau
Brand New Live
Jaar
2017
Paginanummer
421

Doelstelling

Als Ziggo én Vodafone klant heb je een streepje voor. Zij krijgen naast functionele extra's zoals dubbele data ook 'experiences money can't buy'. Hiermee willen we het gevoel versterken dat je bij Ziggo én Vodafone goed zit en van klanten loyale merkambassadeurs maken.

Doelgroep

Ziggo en/of Vodafone klanten.

Merkomschrijving

Ziggo claimt 'plezier midden in het volle leven'. Ziggo zorgt dat alles waar je veel plezier aan beleeft bij je komt, onmiddellijk, altijd en overal. Dus ook het plezier van de mooiste concerten in de Ziggo Dome.

Concept

De eerste 'money can't buy experience' is het 5-jarig bestaan van de Ziggo Dome, dat we vieren met twee unieke concerten van Marco Borsato. Ziggo én Vodafone klanten hebben voorrang op de kaartverkoop, maken kans op exclusieve prijzen (o.a. Meet & Greet) en krijgen leuke extra's. Als klap op de vuurpijl beleven alle Ziggo klanten het concert na op Ziggo TV.

Media- en middelenstrategie

5 jaar Ziggo Dome koppelen we aan Marco Borsato, die 5 jaar geleden de eerste concerten in de Ziggo Dome gaf. Door inzet van unieke content met Marco zelf, EDM, PR en social weten we de concerten binnen no-time uit te verkopen, zonder paid-media.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken