3 DAGEN INTENSIEF AFSLANKEN EN JE MERKT HET VERSCHIL

VEMEDIA / F&M marketing/communicatie adviseurs

Bekijk deze campagne op pagina 353 van het SAN Jaarboek 2005.

Adverteerder
VEMEDIA
Titel
3-3 Slank
Bureau
F&M marketing/communicatie adviseurs
Account
Ernesto Hilgersom, Georgette van de Water
Copy
Ernesto Hilgersom
Art
Hilde Leusink, Robert van Sluis
Opdrachtgever
ESTHER FOLKERS
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van VEMEDIA
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van F&M marketing/communicatie adviseurs
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Healthcare
Meer Healthcare inzendingen

Healthcare

Doelstelling

Soms heb je het niet in de hand en zitten de extra pondjes er aan voordat je het weet. Je rits wil niet meer dicht! 3-3 Slank is een korte kuur van 3 dagen die ervoor zorgt dat je die extra pondjes snel weer kwijt bent; 3 dagen intensief afslanken en je merkt het verschil! 3-3 Slank gebruik je in combinatie met een speciaal menu, heeft een aangename smaak en is gemakkelijk vol te houden.

Doelgroep

Vrouwen en mannen 25+

Strategie/Concept

3-3 Slank is speciaal ontwikkeld om te helpen bij een tijdelijke gewichtstoename. 3-3 Slank is geen maaltijdvervanger maar gebruik je in combinatie met het speciale 3-3 Slank menu. Halslabel met menuaanbeveling en website www.3-3slank.nl met veel meer menusuggesties, informatie en tips, vormen voor de gebruiker een belangrijke basis. 3-3 Slank is eenvoudig en effectief.

Media- en middelenstrategie

Mediacampagne in damesbladen, website, opvallende toonbank en vloerdisplay met premiums voor de POS, consumentenfolder, PR activiteiten (persberichten, bel & win). Broadsheet en personeelswedstrijd voor detaillisten.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen