25 jaar klant

ROORDA RECLAMEBUREAU / Roorda Reclamebureau

award
Winnaar 2018

Bekijk deze campagne op pagina 137 van het SAN Jaarboek 2018.

Adverteerder
ROORDA RECLAMEBUREAU
Bureau
Roorda Reclamebureau
Account
Judit de Graaff, Hans Bauman
Copy
Astrid Prummel, Allard Frederiks, Erwin Wijman, Joeri Jansen
Art
Leon Bloemendaal, Patricia Dekkers, Joeri Jansen
Opdrachtgever
Joeri Jansen
Illustraties
Leon Bloemendaal
In samenwerking met
Out in the Open, Bloemendaal&Dekkers
Nominatie
ja
Winnaar
ja
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van ROORDA RECLAMEBUREAU
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Roorda Reclamebureau
Word geïnspireerd door winnaars in de categorie Business-to-Business
Meer Business-to-Business winnaars

Business-to-Business

Doelstelling

Roorda bestaat 25 jaar en dat is de aanleiding om maximale publiciteit te gaan genereren. Concrete doelstelling: imago en propositiebekendheid versterken. Resulterend in een plek op de longlist voor bureau van het jaar.

Doelgroep

Alle klanten van de afgelopen 25 jaar, plus alle mogelijke klanten voor de komende 25 jaar. En iedereen die de afgelopen 25 jaar met ons aan de campagnes heeft gewerkt.

Strategie/Concept

We zetten in dit jubileumjaar niet onszelf, maar het werk en de klanten centraal en laten hen openhartig over ons, onze campagnes en de samenwerking praten.

Media- en middelenstrategie

Centraal in onze aanpak stond het boek '25 jaar klant' met 25 verhalen van onze klanten. In aanloop naar de lancering werden meerdere hoofdstukken in de vakmedia voorgepubliceerd. De lancering (op de dag van ons jubileum) haalde alle vakmedia. Ook kregen we met ons nieuwe werk landelijke publiciteit, juist door de openhartigheid daarover in het boek.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen