Roorda bestaat 25 jaar en dat is de aanleiding om maximale publiciteit te gaan genereren. Concrete doelstelling: imago en propositiebekendheid versterken. Resulterend in een plek op de longlist voor bureau van het jaar.
Alle klanten van de afgelopen 25 jaar, plus alle mogelijke klanten voor de komende 25 jaar. En iedereen die de afgelopen 25 jaar met ons aan de campagnes heeft gewerkt.
Roorda behaalt al 25 jaar resultaten voor haar klanten door te focussen op gedragsverandering. En omdat 95% van ons gedrag onbewust is, doen we dat graag met emotie. Want: mensen zeggen wat ze denken, maar ze doen wat ze voelen.
We zetten in dit jubileumjaar niet onszelf, maar het werk en de klanten centraal en laten hen openhartig over ons, onze campagnes en de samenwerking praten.
Centraal in onze aanpak stond het boek '25 jaar klant' met 25 verhalen van onze klanten. In aanloop naar de lancering werden meerdere hoofdstukken in de vakmedia voorgepubliceerd. De lancering (op de dag van ons jubileum) haalde alle vakmedia. Ook kregen we met ons nieuwe werk landelijke publiciteit, juist door de openhartigheid daarover in het boek.