2000elf

2000elf

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
Co Unlimited
Bureau
Co Unlimited
Jaar
2010
Paginanummer
39

Doelstelling

Co Unlimited positioneren als inventief en creatief bureau in arbeidsmarktcommunicatie door de inzet van Recruitment pr, een discipline die in de nabije toekomst een steeds belangrijkere rol gaat spelen bij het creëren, uitbouwen en onderhouden van een employer brand.

Doelgroep

Werkgevers, beïnvloeders, pers.

Concept

Eindejaar is traditioneel het moment van relatiegeschenken en nieuwjaarswensen. Maar de crisis heeft zijn sporen nagelaten op de arbeidsmarkt. Daarom zetten we ons denkkracht nu eens niet in om bedrijven in de etalage te zetten maar doen we dat voor 2011 werkzoekenden. Een ludieke actie waarbij Co Unlimited iedereen een goed 2000elf wenst.

Media- en middelenstrategie

Maandagochtend persberichten uitgestuurd, het moment dat redacties bepalen wat ze gaan plaatsen in die week. Via ons social media netwerk en met kerstkaarten hebben we de actie aangejaagd in ons grote netwerk van werkgevers, recruiters en HR-managers. De dag voor kerst een advertentie in de Volkskrant.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken