150 jaar bijzondere verbindingen

150 jaar bijzondere verbindingen

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
VISSER & SMIT HANAB
Bureau
Admix
Jaar
2018
Paginanummer
169

Doelstelling

Het 150-jarig jubileum aangrijpen om te laten zien welke enorme bijdrage het bedrijf heeft geleverd aan de infrastructuur van Nederland. En kán leveren aan de huidige energietransitie.

Doelgroep

(Potentiële) opdrachtgevers, stakeholders en eigen medewerkers.

Merkomschrijving

Visser & Smit Hanab loopt al anderhalve eeuw voorop met imposante infraprojecten en innovatieve oplossingen, en heeft hiermee een unieke, verbindende rol in de markt.

Concept

Zichtbaar maken hoe baanbrekend en uniek het werk van VSH is met een serie minidocumentaires. Onder de noemer '150 jaar bijzondere verbindingen' verbinden we inspirerende verhalen uit het verleden en heden aan een visie op de toekomst. Elke film is een tweeluik waarin de verhalen los van elkaar lijken te staan, maar toch op een bijzondere manier met elkaar verbonden zijn. Visueel wordt de grootsheid van het werk zichtbaar door de verbindingen letterlijk op de kaart te zetten.

Media- en middelenstrategie

Een crossmediale merkbeleving, met e-mailings, social media, direct mailings en een interactief online magazine waarin de films het ultieme podium krijgen. Bovendien zijn alle verhalen gebundeld in een luxe bewaarboek voor relaties.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken