10 jaar ICI PARIS XL: Party XL

10 jaar ICI PARIS XL: Party XL

Categorie
Retail
Adverteerder
ICI PARIS XL
Bureau
KSM Retail, Branding & Design
Jaar
2007
Paginanummer
505

Doelstelling

In 2007 vierde ICI PARIS XL haar 10-jarig jubileum. ICI PARIS XL wilde iedereen laten weten dat het feest was, gedurende 10 weken, en stimuleerde het winkelbezoek door haar doelgroep van geweldige kortingsacties te laten genieten en prijzen te verloten. Het ICI PARIS XL thema ‘de verleiding en het voordeel’ kreeg zo een bijzonder sterke impuls.

Doelgroep

Primair: vrouwen van 20 - 49 jaar.

Concept

10 jaar ICI Paris XL, 10 weken feest! In deze periode liepen er verschillende acties; van kortingsacties tot het winnen van prijzen door middel van een kraskaart. Groot feest dus: Party XL staat voor feest én glamour. Het concept diende als een kapstok voor de gehele periode, waardoor deze weken een eigen gezicht kregen. Door de afwijkende vorm en kleur van de diverse materialen vielen de acties in de winkel zeker op!

Media- en middelenstrategie

Geïntegreerde multimedia-campagne, radio, internet, POS materiaal, tas, kraskaarten en direct mail.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken