Coebergh Red Fruit Farm

Coebergh Red Fruit Farm

Categorie
Geïntegreerde Communicatie
Adverteerder
Maxxium / Coebergh
Bureau
New Message
Jaar
2007
Paginanummer
304

Doelstelling

Bevestiging van de positie van Coebergh als belangrijkste vrouwendrankje in Nederland.

Doelgroep

Vrouwen tussen de 20 en de 40 die van likeur houden.

Concept

Op de Coebergh Red Fruit Farm worden de verschillende varianten Coebergh gemaakt. De Farm wordt gerund door een stel jonge vrouwen die erop toezien dat de zonder uitzondering mannelijke productiemedewerkers hun uiterste best doen om de lekkerste Coebergh te maken. De introductiecampagne had een duidelijke call to action: we nodigden vrouwen uit om online te komen solliciteren voor de positie van Managing Director van de Farm (de vorige was er vandoor met een van de mannen). Eenmaal op www.redfruitfarm.com konden deelneemsters naast een online sollicitatiegame verder kennismaken met de wereld van de Coebergh Red Fruit Farm. De winnares mag zich een jaar Managing Director noemen, om te beginnen mag ze een weekje op vakantie met haar vriendinnen.

Media- en middelenstrategie

De kern van alle middelen is de website. Dat is de plek waar de deelneemsters the Red Fruit Farm experience kunnen beleven.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken