Omdat een beetje interieurdesigner een bril draagt, maken we van iedereen een designer door 5 miljoen brillen te verspreiden. De campagne start met een groots PR-offensief. Redacties ontvangen een speciale perskit en met een ludieke manifestatie wordt het statement iedereen = designer kracht bijgezet in het centrum van A’dam. De IKEA FAMILY database wordt als eerste geïnvolveerd. Daarna barst de campagne echt los. Het statement wordt krachtig ondersteund door abri’s, toiletvertising, online advertising en wildplakken. Overal in het straatbeeld verschijnen zwarte designerbrillen. Huis aan huis verspreiding en het Boomerang netwerk zorgen dat heel Nederland een bril ontvangt. IKEA bezoekers die de bril in de winkel dragen krijgen een speciale aanbieding in de IKEA restaurants. Op designyourownlife.nl kunnen alle designer hun foto insturen om kans te maken op een cadeaupas. De bril creëert binnen twee weken een ware hype en zorgt voor veel rumour. De campagne legt een goede basis voor vervolgcampagnes en draagt bij aan de emotionele band met IKEA en haar Producten.