VIA FUNDA

VIA FUNDA

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
funda
Bureau
BSUR
Jaar
2010
Paginanummer
120

Doelstelling

Ontwikkel, op basis van een nieuwe strategie en merkidentiteit, een nieuw communicatieplatform voor funda, de grootste en populairste huizensite. Creëer uniformiteit in alle communicatie en bevestig het marktleiderschap.

Doelgroep

Woningzoekers en -aanbieders, makelaars, adverteerders en personeel.

Concept

VIA FUNDA. Twee woorden die de kracht van funda op onvervreemdbare wijze claimen. Ik zoek via funda, verkoop via funda, (ver-)huur via funda, werk via funda, adverteer via funda. Kort, krachtig en visueel ingestoken met een heldere en kleurrijke iconentaal in alle design- en communicatiemiddelen.

Media- en middelenstrategie

Bij de lancering worden 4.000 vogelhuisjes met de zin 'Een huisje voor iedereen via funda' verspreid in parken en bij alle makelaars. Dit genereert PR en sympathie. Op een mast langs de A10: het grootste vogelhuis van Nederland. funda.nl werkt via de nieuwe thematiek en iconografie, doorgetrokken in interieurs, banners, print, DM, promoties, etc.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken