Campagne fases:1) Bewustmaken van risico's: je telefoon is niet de veiligste plek om sms'jes te bewaren.* PR kick off: hoax met Victoria Koblenko, die twittert dat haar telefoon kwijt is met al haar sms'jes. Dit ten tijde van haar vermeende romance met DJ Don Diablo.* PR follow up: publicatie van onderzoek over de waarde van sms'jes onder jongeren en het bezitten van 'geheime' smsjes.* Geenstijl.TV: een reporter neemt de proef op de som m.b.t. de onderzoeksresultaten. Jonge stellen worden op straat gevraagd ter plekke te ruilen van mobieltje om elkaars inbox te lezen, met hilarische reacties tot gevolg.2) Bewustmaken van de gevolgen: opschudding om één sms'je + communiceren van de oplossing: Hi Bewaarbox.* TVC: speelt in op herkenning door een zeer ongemakkelijke situatie uit te vergroten.* Online-spel: de verdiepingsslag: Je hebt niet alleen sms'jes die anderen niet mogen lezen, je hebt ook sms'jes die verkeerd geïnterpreteerd kunnen worden.* OOH: waarschuwing op kleedkamers van sportscholen: de ideale plek voor nieuwsgierige mensen om je inbox te lezen.* Toiletposters: ook op de WC loop je het risico van glurende mensen.3) Benadrukken oplossing en traffic generen naar Hi.nl en de winkels.* Radio, POS, Website, Outdoor.