Unox Good Noodles

Unox Good Noodles

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
UNILEVER
Bureau
DDB & Tribal Amsterdam
Jaar
2018
Paginanummer
290

Doelstelling

Met steeds meer snackalternatieven binnen en buiten de categorie willen we Unox Good Noodles impactvol en 'talkable' neerzetten. Grotere bekendheid zal helpen ons marktaandeel te laten groeien.

Doelgroep

Jonge mensen, omschreven als 'dubieuze doorzetters'. Vooral mannelijke genZ'ers en (jonge) millennials die in deze tijd van prestatiedruk 'onverantwoord' óók heel verantwoord vinden. Zorg dat je doet waar je blij van wordt!

Merkomschrijving

Good Noodles is een Nederlandse instant snack gepositioneerd als hartige brandstof waar je lekker lang op door kunt.

Concept

Een mix van awareness en activatie om het product en de onderscheidende merkkenmerken bekend te maken, en de positionering 'daar kun je lekker lang op door' te bewijzen.

Media- en middelenstrategie

Static en digital outdoor, radio en online advertising awareness, YouTube-influencers en een interactieve activatie. We daagden de doelgroep in studentensteden uit zo lang mogelijk te poseren met een cup Good Noodles. Dit werd live gestreamd op abri's. Na afloop verspreidden we highlights via digitaal en outdoor. Aangevuld met zware aanwezigheid op de winkelvloer en sampling, om alle touchpoints in te vullen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken