Wie klein is, moet slim zijn. Dat betekent voor XS4ALL dat het in een bomvolle markt in alles wat het doet zich moet differentiëren ten opzichte van grote spelers zoals Ziggo en KPN. Door een absolute focus op kwaliteit. En door een lage share of voice te compenseren met een opvallend concept. Dus kwam XS4ALL met 'Wonders of the Web'. Met unieke verhalen waarin het de mooie kant van internet belicht. In tijden van fake news en cybercrime lijken we dit immers een beetje vergeten. Samen met VPRO-researchers werden vier bijzondere verhalen uitgewerkt die de kracht van internet laten zien. Op een journalistieke, intelligente manier, geheel passend bij de heritage en doelgroep van XS4ALL. Bijzonder vormgegeven door kunstenaarsduo Van Santen & Bolleurs. In de propositielaag werd ook gebroken met de conventies van de markt. Waar concurrenten communiceren over prijs en snelheid, heeft XS4ALL het tegen de stroom in alleen over kwaliteit. Zonder prijs te noemen, focust het puur op de meerwaarde van internet bij XS4ALL.