Originails werd aan boodschappers geïntroduceerd met een TVC, bijbehorend POS materiaal en de folder. Om de jonge meiden doelgroep te bereiken gingen we een samenwerking aan met GoSupermodel. Op dit online platform haakten we in op de heersende nailart hype. Door de mooiste creatie in te sturen en stemmen te verzamelen kon er kans worden gemaakt op de titel 'Queen Originails 2013'. De virtuele character uit de campagne, Miss Pip, onderhield de dialoog via haar persoonlijke profiel. Met games, een virtuele clutch waarmee de meiden hun avatar konden pimpen en een nailart persoonlijkheidstest bleven we heractiveren. Bereik werd vergroot door ingezonden content buiten het platform te verspreiden via Pinterest en Facebook. Op Plus.nl/Originails was er plek voor de mooiste inzendingen en werd alle actie informatie kleurrijk gepresenteerd. Influential vloggers op YouTube creëerden inspirerende Originails video's waarmee de hype en GoSupermodel competitie verder werden aangejaagd. De winnares werd gekroond in Walibi en kreeg met vriendinnen een professionele nailart workshop. De campagne overtrof alle verwachtingen m.b.t. bereik & online engagement en had de hoogste procentuele deelname t.o.v. andere PLUS kinderspaaracties van de afgelopen 2 jaar.