Om zoveel mogelijk betrokkenen te bereiken kiezen we voor de bereiksmedia televisie en radio. Aangevuld met specifieke activaties. Via het Plusmediaplatform voerden we een campagne gericht op ouderen, niet alleen print en online zijn ingezet maar we waren ook aanwezig op de 50plus beurs. Hier lieten we letterlijk zien hoe praten kan helpen door een interactieve voorstelling die het taboe rond ouderenmishandeling doorbrak. Tijdens de feestdagen voerden we campagne gericht op omstanders. Hierbij werd samengewerkt met Sanoma en gebruikten we al hun mogelijkheden, van nu.nl tot Viva. Ook ontwikkelden we een PR-stunt als aftrap van de campagne. De feestdagen zitten vol met clichés: feestverlichting, samen met de familie gezellig thuis, kerstwensen, gelukkig het nieuwe jaar in. Voor deze campagne maakten we daar dankbaar gebruik van, maar met een onverwachte wending. Doel van alles: mensen naar de tijdelijke landingspagina krijgen (huiselijkgeweldisgeenfeest.nl), waar ze konden lezen hoe praten kan helpen. De campagne wordt goed gewaardeerd met een 7,6 en levert veel aandacht op in de media. Ook was de commercial over oudermishandeling genomineerd voor een Gouden Loeki. Belangrijker nog: We zien een toename van 70% in het aantal Nederlanders dat het vanzelfsprekend vindt actie te ondernemen als men te maken krijgt met geweld in huiselijke kring en een stijging van het aantal gepleegde telefoontjes voor hulp en advies.