Omdat we te maken hebben met zo'n enorme wervingsbehoefte, maken we gebruik van een volledig geïntegreerde campagnebenadering, waarbij we maximaal bereik creëren met een concept dat consistent wordt uitgerold en neergezet in landelijke, regionale, interne en doelgroepspecifieke media. Landelijk hebben we gekozen voor de inzet van TV (en specifiek ook dagtelevisie), radio, online en outdoor om snel een grote bekendheid te creëren met betrekking tot de nieuwe deeltijdpropositie van PostNL. In aanvullende middelen, zoals advertorials, interne communicatie en op events bevestigen we deze propositie en geven we met behulp van de verhalen van echte medewerkers (ambassadeurs) een diepere invulling aan de voordelen van een baan als parttime postmedewerker. Daarnaast hebben we toolkits ontwikkeld waarmee lokaal, bij pieken in de behoefte, op maat geworven kan worden. Zonder campagneconsistentie te verliezen. In alle middelen refereren we immers hetzij in beeld, hetzij in tekst aan de twee kanten van iemands leven. En laten we van daaruit op herkenbare wijze zien dat een baan als parttime postmedewerker prima te combineren is met de rest van je leven.