Croma is op product en imago verouderd. Met een loyale oude achterban, zonder groei aan de voorkant. Daarom de introductie van Croma Mild met Olijfolie (productrelevantie) & nieuwe communicatie (merkrelevantie). Doel: geef Croma een rol in de keuken van de nieuwe generatie.
Jonge functionele thuiskoks, op zoek naar zekerheid & resultaat. Vinden nu heil in combinaties van olie, margarine en boter. Gevolg: wisselende resultaten.
Hoe moeilijk is het bereiden van een goed stuk vlees? Vandaar de insight: Vlees; het blijft lastig. Croma is vanuit de functionele historie een geloofwaardige oplossing. Daarom een campagne die problemen van vlees bakken op humoristische wijze aan de kaak stelt en oplost met Croma. Gevolg: Croma verovert haar plek in de wereld van vlees terug.
Multimediaal: TV, radio en print hebben geagendeerd (Vlees; het blijft lastig). Activatie, BTL, POS en mn online, bewijzen dat Croma de expert is (online baktips, Masterclasses op events om te laten zien, proeven en geloven).
Hoofdsponsor
Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken