Essent in aanloop naar de Olympische Winterspelen in Vancouver neerzetten als supporter van het schaatsen en in het bijzonder van Sven Kramer. (Potentiële) klanten hiervan laten profiteren en leads genereren. Media- & Middelenstrategie: Het hart van de campagne wordt gevormd door een speciale website: Svenergy.nl Hier kan men zich aanmelden als fan van Sven, het laatste nieuws volgen, het Svenergy-pakket aanvragen, de Svenergy-game spelen en allerlei informatie over Sven vinden, waaronder divers exclusief foto- en videomateriaal. Er is een intensief online marketingprogramma ingezet naar bestaande en potentiële klanten, met onder meer e-mailings, een speciale Svenergy-Hyves, bannering op diverse websites, etc. Middels een thematische tv-commercial, met name uitgezonden rondom schaatsevents, wordt men opgeroepen zich aan te melden als fan van Sven. In 3 tag-ons worden de voordelen gecommuniceerd. De commercial wordt ook uitgezonden bij internationale schaatsevents in bijvoorbeeld het Thialf Stadion en ook op de boarding staat de oproep fan van Sven te worden. Ook worden 3 verschillende radiocommercials ingezet, met daarin de voordelen en de oproep om fan van Sven te worden. En er is geadverteerd in diverse sportbladen. corporate