SAAB. NIET VOOR IEDEREEN. WEL VOOR U.

SAAB. NIET VOOR IEDEREEN. WEL VOOR U.

Categorie
Durables
Adverteerder
SAAB NEDERLAND
Bureau
Ubachs Wisbrun
Jaar
2005
Paginanummer
204

Nominatie 2005

Doelstelling

Geef het merk Saab opnieuw betekenis en stimuleer de verkoop.

Doelgroep

Individualisten, met de nadruk op niet-Saab rijders.

Concept

Saab is een merk dat niet meedoet aan de codes van de automarkt. Daardoor lijkt het merk onzichtbaar, maar dat is juist de kracht van Saab. Het is niet een auto waar de hele wereld in rijdt. En dat maakt Saab aantrekkelijk voor de groeiende groep mensen die kuddegedrag moe zijn en behoefte hebben aan een goede, stijlvolle, ingetogen auto. Met de pay-off ‘Saab. Niet voor iedereen. Wel voor u’ verbreden we de doelgroep zonder de eigenzinnigheid te verliezen.

Media- en middelenstrategie

Tv, print, radio, internet, DM, events
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken