1e ex. SAN Jaarboek 2014

1e ex. SAN Jaarboek 2014

Tijdens een drukbezochte bijeenkomst op 5 maart jl. voor juryleden, sponsors en relaties bij de Nederlandse Spoorwegen in Utrecht, heeft SAN voorzitter Paul Geraeds het eerste exemplaar van het SAN Jaarboek 2014 uitgereikt aan de inspirerende gastspreker Margriet Sitskoorn, hoogleraar klinische neuropsychologie aan de Universiteit van Tilburg. In het kader van het thema van dit SAN Jaarboek 2014 ‘DURF TE DELEN’ heeft Margriet Sitskoorn ons deelgenoot gemaakt met haar visie op dit thema en de ‘oer behoeftes’ van de mens om te delen! Margriet is bekend door o.a. het TV programma de Nationale IQ test en de vele boeken op haar vakgebied zoals ‘Passies van het brein’.
 
De bekende (kunst) illustrator Max Kisman tekent voor de prachtige illustraties van o.a. het cover van dit Jaarboek. Samen met conceptmakers Henny van Eck en Toine Al zet hij hiermee een prachtig naslagwerk neer van het beste reclamewerk van 2014, waar de SAN meer dan trots op is!
 
Stichting Adverteerdersjury Nederland | SAN
Het thema dit jaar - passend bij ons tijdsbeeld – is eigenlijk het DNA van de Stichting SAN. Want niets werkt zo inspirerend en stimulerend als het werk van vakgenoten. Jij leert van het werk van anderen, anderen leren van het werk van jou. Zo delen we in elkaars succes! 
 
Na afloop ontvingen alle aanwezige SAN juryleden het Jaarboek ter voorbereiding van de jurysessies, waarvan de eerste ronde op 17 maart a.s. bij Sanoma in Hoofddorp begint. 
De ruim 200 adverteerders buigen zich dan over de 214 ingezonden campagnes. 
De Nominaties worden op 26 maart 2015 op de website vermeld www.sanaccent.nl 
 
FOTO: Studio Gerry Hurkmans, Amsterdam.
 
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken