Adverteerders die hoog scoren zijn KLM en Pon (VW, Porsche en Skoda) elk met 5. Jumbo, de Persgroep en Vodafone elk met 4 Nominaties. ABN AMRO, ING, KPN, SNS Bank en Unilever elk met 3 Nominaties.
Bij de bureaus scoort FHV BBDO met 10 Nominaties het hoogst. ACHTUNG! met 7. Alfred, DDB & Tribal Amsterdam, N=5 en TBWANEBOKO elk met 6. ETCETERA met 5, LEMZ met 4.
Daarnaast nog 10 bureaus elk met 3 of 2 Nominaties. Opvallend is dat veel kleinere bureaus ook genomineerd zijn in één van de tien categorieën SAN Jaarboek 2014. Alsmede het feit dat het arbeidsmarktcommunicatiebureau Steam 3 Nominaties voor Personeelscampagnes in de wacht sleept.
In de periode 13 t/m 24 april a.s. gaan de genomineerde adverteerders met hun bureaus hun case presenteren en verdedigen t.o.v. de jury bij de gastvrije Randstad Groep Nederland.
Kijk voor de juiste datum en tijdstip van de desbetreffende categorie bij: AGENDA (LET OP: Alle tijden zijn veranderd!)
Alle genomineerden - NATUURLIJK VAN HARTE PROFICIAT - worden door het SAN kantoor gebeld voor een geschikt tijdstip.
Ga snel naar voor alle genominerden: https://sanaccent.nl/content/nominaties-2014