TOP 10 DE RECLAMEPARELS BEKEND

25 april 2019

De Reclameparel juryleden –  30 coryfeeën uit het vak – hebben op 25 april 2019 een uitgebreide jurering achter de rug om de TOP 30 van de Eenmalige Jubileum Categorie terug te brengen naar een TOP 10, waarvan uiteindelijk 3 campagnes beloond worden met een ‘SAN Reclameparel Accent’. Dit wordt pas bekend gemaakt op de feestelijk Uitreiking SAN Accenten 2018 op 23 mei a.s. in Studio 21 te Hilversum.

Zie hieronder de TOP 10 van de 49 ingezonden campagnes DE RECLAMEPARELS: Iconisch werk van de afgelopen 30 jaar.

In alfabetische volgorde:

 

ALBERT HEIJN, De meest favoriete supermarktmanager van Nederland.

BEN, Ik ben Ben

CALVÉ PINDAKAAS, Wie is er niet groot mee geworden?

CENTRAAL BEHEER,  Even Apeldoorn bellen

KONINKLIJKE LANDMACHT, Geschikt/Ongeschikt

MELKUNIE, Al het goeie komt van Melkunie-koeien.

NEDERLANDS ZUIVELBUREAU, Melk. De Witte Motor.

SIRE, Je bent een rund als je met vuurwerk stunt

STICHTING TERRE DES HOMMES, Sweetie

ZWITSERLEVEN, Zwitserleven Gevoel


Unieke 30 koppige jury

Voor de beoordeling van het ingezonden werk is een jury samengesteld met 30 coryfeeën uit het vak van de afgelopen 30 jaar van zowel adverteerders als van bureauzijde. De juryvoorzitters van deze iconische jury zijn: René Repko (zelfstandig/retail expert) en Yvette Belt-Beekman (Marketing KPN).