LIVESTREAM UITREIKING 1E EX. SAN JAARBOEK 2021, THEMA RAAK ME

LIVESTREAM UITREIKING 1E EX. SAN JAARBOEK 2021, THEMA RAAK ME

Tijdens een interessante livestream uitzending op donderdag 24 februari jl. voor SAN juryleden, sponsors en relaties vanuit KPN DDX, heeft SAN voorzitter Ron Schneider het eerste exemplaar van het SAN Jaarboek 2021 uitgereikt aan founder van “The care principles” en auteur Isabel Verstraete.

Terugkijken klik hier: https://webcast.download.kpnstreaming.nl/20220224_SAN/

 

Isabel nam de kijkers mee in haar betoog over de care principles, een betoog dat perfect aansloot bij de titel van het SAN Jaarboek 2021.

“Als marketeers acteren we in een zeer dynamisch speelveld. Om in deze tijd mensen in vervoering te brengen en hen werkelijk te raken willen we de menselijke kant en de ‘marketingmachine’ in balans laten zijn; technologie en de menselijke maat verbinden maakt sterke merken sterk. Daarom heeft het SAN bestuur dit jaar gekozen voor de titel “RAAK ME” voor het SAN Jaarboek 2021. Een titel en vormgeving waarin technology driven marketing en menselijke emotie elkaar ontmoeten” aldus Ron Schneider.

Jeroen van den Brink, directeur SAN;  “Het is mooi om deze symbiose terug te zien in de 33e jaargang van ons boek. Met 12 interviews met vakgenoten, ondernemers en wetenschappers die hun visie op het thema geven; verrassend, verfrissend en altijd inspirerend.”

In het SAN Jaarboek 2021 is het beste werk van Nederland op marcom gebied uit het jaar 2021 opgenomen. Dit jaar zijn er maar liefst 319 campagnes ingestuurd met een mooie verdeling over de 12 categorieën waarvoor ingezonden kon worden.

“Wat ons in positieve zin opviel was het grote aandeel inzendingen door jonge ondernemingen en bureaus; veelbelovend voor de toekomst” aldus van den Brink

Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken