Inspiratie bij Miele met Marc Leurs

18 januari 2019

SAN Juryvoorzitters hebben inspiratie opgedaan in het Miele Experience Center!

Bij sponsor Miele Nederland in Vianen werden onze 22 SAN Juryvoorzitters geïnspireerd door Marc Leurs (Head of Strategy) van Bureau van het Jaar TBWA\NEBOKO met zijn kijk op jureren onder de titel: ‘Wat je leert als je jureert’. Mooier kunnen wij het zelf niet zeggen want dat is nu precies het DNA van de SAN: Kennis delen en daarmee het vak verder brengen.
Maar hij kon het niet laten om ook een serieuze boodschap mee te geven aan onze achterban,  de adverteerders van Nederland: ‘Durf te denken aan en te investeren in de lange termijn kracht van jouw merk!’

En ook natuurlijk een woord van dank aan Patricia Slootjes (Director Marketing Miele) voor haar gastvrijheid en zeker ook voor de Miele Chefs waarmee de juryvoorzitters samen aan de slag gingen om een heerlijk diner te maken die men daarna genoeglijk met elkaar nuttigde!

Vanzelfsprekend werd de bijeenkomst ook aangegrepen om de aanwezige juryvoorzitters een briefing over het jureren en het begeleiden van het proces mee te geven, geleid door de SAN bestuursleden Ewa Skotnicki (Fairphone) en Caroline van Turennout (Zeeman).

DE SAN JURYVOORZITTERS 2018-2019

Business-to-Business
Karlien Serrarens / PwC en Erik Siemens / AstraZeneca
Corporate (incl. Personeel)
Martijn Swijghuisen Reigersberg / ABN AMRO en Marlene Wickel / Jean Mineur Mediavision
Dienstverlening
Dave Frauenfelder / VodafoneZiggo en Marieke Nijhoff / NS
Dienstverlening Financieel
Martijn Couwenberg / Centraal Beheer en Mariëlle Krouwel / de Volksbank
Durables
Chantal Groot Kormelink / Cortina fietsen en Hidde-Jan Haven / MINI
Fast Moving
Marieke Jansen-Rentmeester / FrieslandCampina en Chrischa Ligtenberg / Mars
Non-Profit & Overheid
Kolja Urban / KWF en Astrid van Vonderen / Unicef
Retail
Ferry Buitenhuis / HEMA en Annemarie Swijtink / McDonald’s
Smart Idea
Sylvia Coumans / PostNL en Marcel Kalmeijer/ ISS Facility Services
Vrije Tijd
Youry Bredewold / Dolby International en Ingrid Timmer / Disney
Branding 360°
Marcel Joosten / Mora Van Geloven en Mariëtte Leenhouts / Randstad Groep Nederland

Alle voorzitters en leden van de juryteams stellen hun tijd en deskundigheid onbezoldigd ter beschikking. De ruim 220 SAN juryleden zijn allen zeer ervaren marketing en communicatie specialisten die werkzaam zijn bij adverteerders en minimaal 5 jaar op senior niveau.