WASLABEL VOOR DARMEN

WASLABEL VOOR DARMEN

Categorie
Healthcare
Adverteerder
NORGINE INTERNATIONAL
Bureau
SCORE PharmaBranding
Jaar
2007
Paginanummer
353

Doelstelling

Een nieuwe methode voor het reinigen van de darmen. Naast het resultaat van de schone darmen, is vooral het patiëntvriendelijke aspect een belangrijk gegeven en dient de keuze voor het product te stimuleren. Het kleine volume dat nodig is om de darmen schoon te spoelen is aanmerkelijk minder dan met huidige methoden.

Doelgroep

Betreft een internationale campagne voor Europa. Primaire doelgroep Gastroenterologen.

Concept

Het reinigen van de darmen is nodig wanneer de specialist de darmen wil bekijken met een endoscoop. De darmreiniging voorafgaand aan het onderzoek is sterk belastend voor de patiënt. Door MOVIPREP te positioneren als ‘de nieuwe generatie darmreiniging’ met als groot voordeel de aanzienlijk mindere hoeveelheid vloeistof die ingenomen dient te worden, pakt MOVIPREP direct een belangrijk marktaandeel.

Media- en middelenstrategie

Scala aan mix-elementen voor snelle branding van het merk. Van introductiecampagne, directmarketing tot brochures voor de arts. Veel service en voorlichting voor de verpleegkundige en de patiënt.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken