WASLABEL VOOR DARMEN

NORGINE INTERNATIONAL / SCORE PharmaBranding

Bekijk deze campagne op pagina 353 van het SAN Jaarboek 2007.

Adverteerder
NORGINE INTERNATIONAL
Titel
MOVIPREP
Bureau
SCORE PharmaBranding
Account
Boris Toet
Copy
Bart van der Valk
Art
Josine Krom
Strateeg
Ron Nooteboom
Opdrachtgever
Stephen van Vucht
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van NORGINE INTERNATIONAL
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van SCORE PharmaBranding
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Healthcare
Meer Healthcare inzendingen

Healthcare

Doelstelling

Een nieuwe methode voor het reinigen van de darmen. Naast het resultaat van de schone darmen, is vooral het patiëntvriendelijke aspect een belangrijk gegeven en dient de keuze voor het product te stimuleren. Het kleine volume dat nodig is om de darmen schoon te spoelen is aanmerkelijk minder dan met huidige methoden.

Doelgroep

Betreft een internationale campagne voor Europa. Primaire doelgroep Gastroenterologen.

Strategie/Concept

Het reinigen van de darmen is nodig wanneer de specialist de darmen wil bekijken met een endoscoop. De darmreiniging voorafgaand aan het onderzoek is sterk belastend voor de patiënt. Door MOVIPREP te positioneren als ‘de nieuwe generatie darmreiniging’ met als groot voordeel de aanzienlijk mindere hoeveelheid vloeistof die ingenomen dient te worden, pakt MOVIPREP direct een belangrijk marktaandeel.

Media- en middelenstrategie

Scala aan mix-elementen voor snelle branding van het merk. Van introductiecampagne, directmarketing tot brochures voor de arts. Veel service en voorlichting voor de verpleegkundige en de patiënt.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen