Volkswagen Touareg

Volkswagen Personenwagens / DDB

award
Winnaar 2007

Bekijk deze campagne op pagina 199 van het SAN Jaarboek 2007.

Adverteerder
Volkswagen Personenwagens
Titel
Volkswagen Touareg
Bureau
DDB
Account
Jules Hooijer en Nelly de Wit
Copy
Dylan de Backer
Art
Joris Kuijpers
Strateeg
Dennis van Aalst
Opdrachtgever
Mark van Heffen en Marian Verheij
RTV-producer
Yuka Kambayashi
Nominatie
ja
Winnaar
ja
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Volkswagen Personenwagens
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van DDB
Word geïnspireerd door winnaars in de categorie Durables
Meer Durables winnaars

Durables

Doelstelling

Versterk het imago van het Volkswagen-merk aan de hand van de introductie van de nieuwe Touareg. Benadruk zijn veelzijdigheid ten aanzien van het dagelijkse gebruik op een sympathieke manier.

Doelgroep

Volkswagen is immers van iedereen, voor iedereen. Via de huidige en potentiële Touareg-rijders communiceren we daarom met heel Nederland.

Strategie/Concept

SUV’s worden zelden gekocht voor hun terreinkwaliteiten, maar veel vaker voor hun stoere uiterlijk. Daarom een keer reclame voor een SUV waar het echt om draait!

Media- en middelenstrategie

Inzet van tv.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen