VERJAARDAGSKAARTENMAAKMACHINE

TNT Post / Qi

Bekijk deze campagne op pagina 576 van het SAN Jaarboek 2008.

Adverteerder
TNT Post
Titel
Verjaardagskaarten
Bureau
Qi
Account
Qi
Copy
Qi
Art
Qi
Strateeg
Qi
Opdrachtgever
JEROEN SIEGERINK
Illustraties
Qi
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van TNT Post
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Qi
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Retail
Meer Retail inzendingen

Retail

Doelstelling

Conversie met focus op het versturen van fysieke kaarten. Daarnaast het vergroten van de naamsbekendheid en een positieve houding bij de doelgroep ten opzichte van de Kaartenservice.

Doelgroep

mannen en vrouwen van 23-35 jaar

Strategie/Concept

Het versturen van een verjaardagskaart was nog nooit zo leuk! De speciaal voor TNT ontwikkelde tool biedt geavanceerde mogelijkheden die gebaseerd zijn op Photoshop en Illustrator. Zo kan iedereen een verrassende, creatieve kaart maken, of je nu een ervaren designer of absolute no-no op creatief gebied bent. De TNT VerjaardagsKaartenMaakMachine bevat design tools die iedereen de mogelijkheid biedt verjaardagskaarten te maken die hun verbeelding te boven gaan. Crop, sleep, wijzig het formaat, voeg teksten en objecten toe, werk met kleur of maak er een karikatuur van, het kan allemaal. Het resultaat: een bijzondere, nooit eerder vertoonde verjaardagskaart, die je per post kunt versturen.

Media- en middelenstrategie

Print, PR & Seeding, banners, site

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen