TUC KratKussen

TUC KratKussen

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Kraft Foods Nederland B.V.
Bureau
Draftfcb
Jaar
2010
Paginanummer
261

Doelstelling

Met een relevante WK-activatie de merkpropositie versterken (Gewoon lekker op de bank met TUC) en tegelijkertijd de sales een enorme boost geven.

Doelgroep

TUC light users (20-49 jr) die TUC voornamelijk kopen voor speciale gelegenheden zoals verjaardagen. Wanneer zij zoutjes kopen voor een gewone avond denken zij niet aan TUC.

Concept

Dit WK zitten we weer met z'n allen thuis voor de buis, op de bank met familie en vrienden. Maar die bank is nóóit groot genoeg! Maak daarom dit WK van je 2-zits, een 3-zits. Of een 5-zits. Met het TUC KratKussen! Gratis bij 3 pakjes.

Media- en middelenstrategie

Landelijke bekendheid verkrijgen met een tv-campagne voor en tijdens de winkelvloeractie. Instore aanzetten tot actie: van displays tot stickers bij het krat-inleverpunt. Na de winkelvloeractie inhaken op elke WK-wedstrijd van Oranje: "Wat heb je nou echt nodig als je Nederland-Brazilië gaat kijken?". Resultaat: een ongekende boost voor de sales tijdens én na de actie en heel veel publiciteit (van online, printmedia tot 8 uur journaal).
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken