Toegevoegde waarde

TNT / Pluspoint

Bekijk deze campagne op pagina 64 van het SAN Jaarboek 2007.

Adverteerder
TNT
Titel
Postbedrijf
Bureau
Pluspoint
Account
Emil van der Beijl, Angelique Walison
Copy
Frans Pootjes
Art
Julius Smit (online), Peter Tromp
Strateeg
Remco van Hattum, Marcel Ravenswaaij
Opdrachtgever
Georgette Kaufmann
Film/Productiemaatschappij
Webdesign : Shop Around
Muziek
Stock
Illustraties
Shop Around
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van TNT
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Pluspoint
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Business-to-Business
Meer Business-to-Business inzendingen

Business-to-Business

Doelstelling

De doelgroep weet na deze campagne dat TNT Post achter de schermen toegevoegde waarde biedt en de voorkeur heeft voor TNT vanwege de goede dienstverlening en grote oplossingsgerichtheid.

Doelgroep

Zakelijke klanten met grote transactiepoststromen binnen de branches: banken, verzekeraars, energie, telecom en overheid en primair gericht aan personen verantwoordelijk voor facturenstromen binnen deze bedrijven.

Strategie/Concept

We geven een kijkje achter de schermen in de wereld van TNT Post. Daarmee tonen we expliciet de toegevoegde waarde van TNT, die standaard bij de prijs is inbegrepen.

Media- en middelenstrategie

Gekozen is voor een combinatie van direct mail en internet. De klant ontvangt een mailing met een backstagepas met unieke code. Met de code gaat men naar de actiesite en ziet een geanimeerd filmpje, waarin een envelop de hoofdrol speelt. Je ziet de reis die een poststuk doormaakt. Aan het einde zit een call to action, het maken van een afspraak met de accountmanager. Verder werd een reminderposter gestuurd naar non-respondenten.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen