Toegevoegde waarde

Toegevoegde waarde

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
TNT
Bureau
Pluspoint
Jaar
2007
Paginanummer
64

Doelstelling

De doelgroep weet na deze campagne dat TNT Post achter de schermen toegevoegde waarde biedt en de voorkeur heeft voor TNT vanwege de goede dienstverlening en grote oplossingsgerichtheid.

Doelgroep

Zakelijke klanten met grote transactiepoststromen binnen de branches: banken, verzekeraars, energie, telecom en overheid en primair gericht aan personen verantwoordelijk voor facturenstromen binnen deze bedrijven.

Concept

We geven een kijkje achter de schermen in de wereld van TNT Post. Daarmee tonen we expliciet de toegevoegde waarde van TNT, die standaard bij de prijs is inbegrepen.

Media- en middelenstrategie

Gekozen is voor een combinatie van direct mail en internet. De klant ontvangt een mailing met een backstagepas met unieke code. Met de code gaat men naar de actiesite en ziet een geanimeerd filmpje, waarin een envelop de hoofdrol speelt. Je ziet de reis die een poststuk doormaakt. Aan het einde zit een call to action, het maken van een afspraak met de accountmanager. Verder werd een reminderposter gestuurd naar non-respondenten.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken