To cross the finish line, you’d better sleep on M Line

To cross the finish line, you’d better sleep on M Line

Categorie
Retail
Adverteerder
M Line
Bureau
Gleijm & van der Waart
Jaar
2007
Paginanummer
512

Doelstelling

Maak van M Line de sportiefste matras van Nederland en maak daarbij gebruik van het suppliership met NOC*NSF.

Doelgroep

Iedereen heeft aspiratie om sportief te zijn, maar de nadruk ligt op iedereen tussen de 25 en 50 jaar, die zowel fysiek als mentaal het maximale uit de dag willen halen, én dealers van M Line.

Concept

Sporters zijn steeds meer gefocust op nieuwe ontwikkelingen die bijdragen aan een betere prestatie. Zo ook op het gebied van slapen en herstellen. M Line maakt voor zijn producten gebruik van de allernieuwste technieken en ontwikkelingen op het gebied van slapen. Daarom is M Line door NOC*NSF gevraagd om de nachtrust van het Nederlands Olympisch team te verbeteren. M Line maakt gebruik van dit suppliership en koppelt zo haar merk aan sportiviteit.

Media- en middelenstrategie

De TV-commercial wordt ondersteund door een huis-aan-huisfolder, een website en advertenties in regionale dag- en weekbladen. De communicatiemix wordt gecompleteerd door diverse instore middelen zoals posters en banners.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken