Tjiezi

Tjiezi

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Uniekaas
Bureau
MobGen B.V.
Jaar
2011
Paginanummer
260

Doelstelling

Introductie (Q4 2011) van 'Tjiezi'; een nieuw kaas-merk, speciaal voor jongeren. Snelle opbouw van merkbekendheid en betrokkenheid onder de doelgroep, op een zeer kostenefficiënte wijze.

Doelgroep

Kids 6-12 jr. + moeders 35-45 jr.

Concept

Met Tjiezi lanceert Uniekaas een merk speciaal ontwikkelt voor jongeren. Een gezonde kaas-snack; fun voor kids en een gezond alternatief voor moeders. Aansprekende product range: pizza plakken (voor tosti's), kaas-dippers en kaas-strings in een opvallende folieverpakking. Social media is de digitale hang-out spot van jongeren. Daarom creëerde Uniekaas 60 'emoticons' waarmee 'Tjiezi' deel uit ging maken van de conversatie en interactie tussen kids op MSN, mobiel, games etc.

Media- en middelenstrategie

Product lancering d.m.v. 'emoticons' via social media (MSN, etc.), apps, games, (mobile) website en bannering voor kids. Tv-programma sponsoring, advertenties, winkelvloer promoties voor moeders en snelwegreclames voor retailers. Winnaar 1e prijs SuperIntro 2011 en hoofdsponsor The Voice Kids 2012.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken