Telforts ex-miljonair gaat vloggen

Telforts ex-miljonair gaat vloggen

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
TELFORT
Bureau
N=5
Jaar
2017
Paginanummer
128

Nominatie 2017

Doelstelling

Dankzij ex-miljonair Hans is Telfort een van de populairste voordeelmerken van Nederland. Nu de tv kijktijd daalt, zoekt Telfort een toekomstbestendige vorm om de kernboodschap impactvol te communiceren en merksympathie te verhogen.

Doelgroep

Voordeeldenkers die wél willen genieten van het leven.

Merkomschrijving

Telfort gelooft dat iedereen moet kunnen meedoen in de wereld van nu. Met eenvoudige, betrouwbare en betaalbare oplossingen maken we A-merkkwaliteit voor iedereen bereikbaar.

Concept

Het leven is al duur genoeg, maar dat betekent niet dat je niet volop kunt meedoen. Hans weet dat als geen ander. Zijn inventiviteit om altijd en overal te genieten van het leven zónder dat het veel kost, is aanstekelijk. Nu how-to- en uitlegvideo's ongekend populair zijn, is de optelsom snel gemaakt. Hans gaat vloggen en deelt zijn lifehacks met Nederland. Zo helpen we iedereen mee te doen zonder te veel te betalen. En brengen we een van de langstlopende tv-advertising properties succesvol naar de wereld van nu.

Media- en middelenstrategie

Vlogs verschijnen elke drie weken op YouTube en Facebook. Organisch en door (re)targeting van opgebouwde audiences.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken