Succesvol zakendoen, maar dan supervoordelig

TELFORT ZAKELIJK / N=5

Bekijk deze campagne op pagina 80 van het SAN Jaarboek 2013.

Adverteerder
TELFORT ZAKELIJK
Titel
Mobiele telefonie
Bureau
N=5
Account
Anouk Zink, Merel Hoogendorp, Floris Reuvers
Copy
Peep van der Molen
Strateeg
Marc Pieterse
Opdrachtgever
Thomas Tolsma, Serge Merkelbach, Miemie Man
RTV-producer
Monique Neuteboom
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van TELFORT ZAKELIJK
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van N=5
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Business-to-Business
Meer Business-to-Business inzendingen

Business-to-Business

Doelstelling

Merkvoorkeur in de zakelijke markt.

Doelgroep

Mkb met focus op kleinere bedrijven.

Strategie/Concept

Telfort wordt gezien als voordelig consumentenmerk, niet direct een merk waar je je als professioneel bedrijf mee associeert. Toch is de merkbelofte 'Meedoen in de wereld hoeft niet duur te zijn' ook voor het mkb relevant. In de consumentencampagne laten we zien dat ex-miljonair Hans zijn leven moet aanpassen: 'van X5 naar lijn 5'. In de zakelijke markt draaien we het creatieve 'van-naar'-construct om. Echte ondernemers, klanten van Telfort, delen met een 'van-naar'-verhaal hun succes: 'van een cosmetisch arts met anderhalve klant naar een complete kliniek in een grachtenpand'. Zij staan in de spotlights, mede mogelijk gemaakt door Telfort.

Media- en middelenstrategie

Om maximaal bereik te genereren binnen beschikbaar budget, kiezen we voor een monomediastrategie. Radio is bewezen succesvol in deze doelgroep en kan selectief worden ingezet. In zenderkeuze (Radio 1, 3FM, SkyRadio, Veronica, Q-music en BNR) en in tijdvak (spitsblokken).

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen