So many moods

So many moods

Categorie
Retail
Adverteerder
Hunkemöller
Bureau
Stamenkovits Stibbe Stalenhoef Schreuder & Orchestra
Jaar
2011
Paginanummer
470

Nominatie 2011

Doelstelling

Hunkemöller merkcampagne met nieuwe positionering "So Me" in combinatie met sales promotie.

Doelgroep

De hedendaagse en modebewuste vrouw tussen de 20-34 jaar oud.

Concept

Elke vrouw heeft verschillende stijlen, afhankelijk van haar mood. En Hunkemöller heeft de perfecte bh voor elke mood. Of je je nou sexy voelt, in een romantische bui bent of je van je wilde kant wil laten zien, Hunkemöller heeft de bijpassende bh. Hunkemöller. So me.

Media- en middelenstrategie

Voor het eerst zet Hunkemöller tv in. Voorafgaand aan de campagne kon online gestemd worden op de mannelijke 'hunks' die in de tv-commercial moesten verschijnen. De brede campagne bestond daarnaast uit: diverse tag-ons achter de tv-commercial, een radiocommercial, advertenties in dagbladen, POS-materiaal in de winkels, h-a-h folders, CRM en diverse online media.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken