‘Snelle Jelle zorgt dat de koek nooit op is’

‘Snelle Jelle zorgt dat de koek nooit op is’

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Koninklijke Peijnenburg
Bureau
The Communication Company (Benelux) BV
Jaar
2010
Paginanummer
259

Doelstelling

Snelle Jelle positioneren als een leuke en natuurlijke manier om je batterij op te laden voor fysieke en mentale inspanningen. Als een koek voor doorbijters dus.

Doelgroep

Mannen en vrouwen, van 12 tot 35 jaar

Concept

Iedereen herkent die momentjes, dat je er even doorheen zit. De aansluiting van de trein gemist, waardoor je nog een uur moet wachten op de volgende. Morgen tentamen en nog 5 hoofdstukken te gaan. Voor die momenten (als je nog een stukje moet dus), is er Snelle Jelle.

Media- en middelenstrategie

In een geïntegreerde middelencampagne bereiken we de consument op de meest relevante plaatsen, bijvoorbeeld op benzine- en NS-Stations, scholen, in de auto, instore en natuurlijk rond de Nijmeegse 4-daagse. Daarvoor zijn ingezet radio, abri, billboards, POS materialen en diverse online media.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken