Professortje Lekker

SiSi / Doom&Dickson

Nominatie 2011

Bekijk deze campagne op pagina 255 van het SAN Jaarboek 2011.

Adverteerder
SiSi
Titel
Frisdrank
Bureau
Doom&Dickson
Account
Robert van Dijk, Jolies van Rijn, Mariska Reijmers
Copy
Martijn van den Brakel
Art
Jaap Sinke
Strateeg
Margot Bouwman
Opdrachtgever
Derk Egeler, Maarten Valk
Film/Productiemaatschappij
Pink Rabbit
Editor
Martin Heijgelaar, Tim van Paassen, Erik Bobeldijk, Philip Huis in ‘t Veld
Muziek
Djoebi Djoeba, Gipsy Kings
RTV-producer
Petra Leddy, Cyril Stom (online)
In samenwerking met
Mediamonks
Nominatie
ja
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van SiSi
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Doom&Dickson
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving inzendingen

Fast Moving

Doelstelling

Er bestaan veel fris- en fruitdranken die beweren goed te zijn voor kinderen. Tussen deze dranken staat ook SiSi. SiSi bevat minder suiker dan iedereen denkt en dan andere fris- en fruitdranken. Door het oude (sinas) imago beseffen mensen dat nog steeds onvoldoende. Met een nieuwe campagne willen we de doelgroep laten inzien dat alle producten van SiSi minder suiker bevatten dan andere dranken, zodat ze het kopen voor hun kinderen. Maar wel op een SiSi manier!

Doelgroep

Moeders met kinderen 7-12.

Strategie/Concept

Omdat nog steeds niet iedereen weet dat SiSi zo weinig suiker bevat, zetten we dit zwaarder aan dan ooit tevoren. Dit doen we vanuit de merkessentie: kid's choice, approved by mum. SiSi is leuk en lekker voor kinderen (SI!), maar ook verantwoord (SI!): alsof de naam altijd zo bedoeld was. Zo vertellen we de (ongelofelijke) claim op een echte en onderscheidende SiSi manier.

Media- en middelenstrategie

Een tvc met 2 tag-ons (de claim geldt zelfs voor sinas) en doorvertaling naar een online game.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen