PRODENT NATURAL FRESH WHITENER

PRODENT NATURAL FRESH WHITENER

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Sara Lee / Prodent
Bureau
Only
Jaar
2008
Paginanummer
277

Nominatie 2008

Doelstelling

Prodent Natural Fresh Whitener bekendmaken als de eerste whitener met de natuurlijke ingrediënten peterselie en mint, die zorgen voor een natuurlijk frisse adem.

Doelgroep

Vrouwen 20 en 39 jaar voor wie natuurlijkheid van producten steeds belangrijker wordt.

Concept

Van munt en peterselie is bekend dat je er een frisse adem van krijgt. Je kunt ze eten, maar het is wel zo handig als deze natuurlijke extracten in je tandpasta zitten. Op tv vormt dit op een speelse, vrolijke manier het uitgangspunt. Vanuit de gedachte ‘To try it is to love it’ worden consumenten uitgedaagd de natuurlijke frisheid van het product te ervaren.

Media- en middelenstrategie

Tv is voor Prodent bewezen effectief als het gaat om een snelle opbouw van de propositiebekendheid. In print wordt de propositie opvallend tastbaar gemaakt door de natuurlijke frisheid te ervaren met een ‘scratch’ en ‘sniff’. Verdere activatie vindt plaats in winkelcentra via abri’s, uitdelen van smaakstrips met het aroma en het concreet laten ervaren van het product door ermee te poetsen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken