Post-it® zelfklevend fotopapier

3M Nederland / Comm’pas

Bekijk deze campagne op pagina 204 van het SAN Jaarboek 2007.

Adverteerder
3M Nederland
Titel
Advertentie
Bureau
Comm’pas
Account
Corine het Hart
Copy
Levi Sars
Art
Jeroen Manders
Strateeg
Berry van Nes
Opdrachtgever
Frans Westenberg, Annette Verhoeven
Fotografie
Marcel Briaire
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van 3M Nederland
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Comm’pas
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving inzendingen

Fast Moving

Doelstelling

Introductie van zelfklevend fotopapier, de nieuwste innovatie van Post-it®.

Doelgroep

Studenten.

Strategie/Concept

Een studentenleven leent zich bij uitstek om op foto te worden vastgelegd. Met de beroemde Post-it® lijmlaag op de achterzijde van het nieuwe fotopapier plakt de student zijn herinneringen waar hij of zij maar wil! De actie waarbij de doelgroep een gratis foto naar vriend of vriendin kan versturen, zet menig student in beweging.

Media- en middelenstrategie

Geïntegreerde campagne bestaande uit outdoor en sampling, geconcentreerd op de stations van studentensteden, print, instore en online. De kleur geel vormt een duidelijke referentie naar het merk Post-it®.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen