Post-it® zelfklevend fotopapier

Post-it® zelfklevend fotopapier

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
3M Nederland
Bureau
Comm’pas
Jaar
2007
Paginanummer
204

Doelstelling

Introductie van zelfklevend fotopapier, de nieuwste innovatie van Post-it®.

Doelgroep

Studenten.

Concept

Een studentenleven leent zich bij uitstek om op foto te worden vastgelegd. Met de beroemde Post-it® lijmlaag op de achterzijde van het nieuwe fotopapier plakt de student zijn herinneringen waar hij of zij maar wil! De actie waarbij de doelgroep een gratis foto naar vriend of vriendin kan versturen, zet menig student in beweging.

Media- en middelenstrategie

Geïntegreerde campagne bestaande uit outdoor en sampling, geconcentreerd op de stations van studentensteden, print, instore en online. De kleur geel vormt een duidelijke referentie naar het merk Post-it®.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken