Orange Music

Orange Music

Categorie
Geïntegreerde Communicatie
Adverteerder
Orange Nederland
Bureau
Publicis
Jaar
2007
Paginanummer
316

Doelstelling

Creëer bekendheid voor Orange Music. Hiermee biedt Orange als eerste een mobiel abonnement dat toegang geeft tot mobiele tv zoals MTV, TMF en Trace TV, en tot gratis muziek en exclusieve content.

Doelgroep

Iedereen die van muziek houdt.

Concept

Laat zien dat muziek een universele taal is die mensen bij elkaar brengt. Dat je met Orange Music overal kunt genieten van je favoriete muziek wordt in de commercial gesymboliseerd door mensen die niet alleen tijdens een liveoptreden, maar op allerlei locaties hun aansteker in de lucht houden. Het nummer ‘I would stay’ vormt de basis van de soundtrack en is door diverse artiesten op geheel eigen wijze in de commercial vertolkt. De vlam van de aansteker wordt als visual device gebruikt.

Media- en middelenstrategie

Zichtbaarheid bij een brede doelgroep via tv, abri’s, radio en bannering. Orange Music wordt dichter bij specifieke doelgroepen gebracht via POS-materiaal, straatpromoties, e-mail en de online music portal www.orangemusic.nl. Orange sponsort North Sea Jazz. En beroemde en opkomende artiesten treden op in de Orange Flagshipstore.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken