ONVERANDERD AANTREKKELIJK

SOLVAY PHARMA / SCORE PharmaBranding

Bekijk deze campagne op pagina 356 van het SAN Jaarboek 2007.

Adverteerder
SOLVAY PHARMA
Titel
FEMOSTON
Bureau
SCORE PharmaBranding
Account
Annelies Voordouw
Copy
Bart van der Valk
Art
Josine Krom
Strateeg
Ron Nooteboom
Opdrachtgever
Jaap Eterman
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van SOLVAY PHARMA
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van SCORE PharmaBranding
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Healthcare
Meer Healthcare inzendingen

Healthcare

Doelstelling

Hernieuwde aandacht voor FEMOSTON als een nog immer aantrekkelijk en bruikbaar product bij menopauzale vrouwen. FEMOSTON herstelt de onbalans tussen de vrouw in de overgang en haar wereld. FEMOSTON is natuurlijk, vertrouwd, bewezen en hierdoor nog altijd een aantrekkelijke oplossing voor vrouwen in de overgang.

Doelgroep

Huisartsen en gynaecologen. Secundair vrouwen in overgang.

Strategie/Concept

De vrouw in onbalans en haar wereld illustreren op creatieve, opvallende en aantrekkelijke wijze. Vrouwen willen onveranderde levenskwaliteit. Zich vrouw blijven voelen. Een gevoel dat FEMOSTON kan bieden. Vrouwen blijven dankzij FEMOSTON onveranderd aantrekkelijk. Maar ook FEMOSTON is onveranderd aantrekkelijk door een gunstig profiel en bewezen kwaliteiten.

Media- en middelenstrategie

Complete campagne met directmarketing, mailings en gespreksmaterialen voor de arts. Wachtkamerposter voor aandacht vrouwen in overgang. Serie informatiebrochures voor vrouwen in overgang.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen