NIVEA SUN – Sunproof

NIVEA SUN – Sunproof

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
Beiersdorf N.V. - NIVEA SUN
Bureau
Draftfcb
Jaar
2011
Paginanummer
491

Doelstelling

De consument bewust maken van het belang van gebruik van 'anti-zonnebrand' producten en daarmee gebruik stimuleren en uitbouwen van de expertise van NIVEA SUN als nr. 1 zonbescherming.

Doelgroep

Vrouwen tussen de 30 en 59 jaar die zichzelf en hun gezin goed willen beschermen in de zon.

Concept

De zon is overal. En overal waar de zon is, voelt NIVEA SUN zich verantwoordelijk voor goede bescherming. Daarom zorgen we ervoor dat de doelgroep altijd en overal 'Sunproof' is. Niet alleen op het strand, maar overal waar de blote huid langdurig in de zon komt!

Media- en middelenstrategie

Tag-ons op televisie om awareness voor het Sunproof-concept te creëren. Landelijke Sunproof 'smeer-teams' op relevante plekken (pretparken, dierentuinen etc.) -begeleid door moving billboards- om het belang van zonbescherming te onderstrepen. Daarnaast zijn de terrassen in Nederland Sunproof gemaakt met een koppeling naar de winkelvloer. Het Sunproof concept is op een positieve manier, met een knipoog, gecommuniceerd.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken