Naam Mok

Naam Mok

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Cup-a-Soup
Bureau
TBWANEBOKO
Jaar
2006
Paginanummer
229

Nominatie 2006

Doelstelling

Landelijke bekendheid geven aan de Cup-a-Soup spaaractie waarbij je kan sparen voor een Cup-a-Soup mok met je eigen naam erop.

Doelgroep

In Home: gezinnen met kinderen. Out of Home: werkend Nederland.

Concept

Stimulatie van aankopen door het sparen voor een geliefd item. Door blijvende zichtbaarheid van het merk op de mok aanzetten tot aankopen. Communicatie van de actie in lijn met het populaire thema How Deep Is Your Dip.

Media- en middelenstrategie

Brede media-inzet gericht op zowel de In Home als Out of Home markt. Om landelijke bekendheid te geven aan de Cup-a-Soup spaaractie is TV ingezet voor een periode van in totaal 6 weken. Ook radio is met dat doel ingezet. Drie verschillende commercials, waarvan 1 speciaal gericht op de werkende mens, hebben in oktober en november gedurende 6 weken gelopen. Om de zakelijke markt te mobiliseren is tevens gebruik gemaakt van direct mail. Informatie over deze actie was te vinden op internet. Bovendien zijn on-pack en instore communicatie ingezet om de actie te communiceren en aankopen te stimuleren.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken