MR JUMMY

MR JUMMY

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
United Biscuits
Bureau
ACHTUNG!
Jaar
2008
Paginanummer
297

Doelstelling

Activatie poppenpromotie ter verhoging loyaliteit

Doelgroep

vrouwen/ gezinnen met kinderen

Concept

De Sultana pop is sinds de eerste reclamespots in 2006 uitgegroeid tot ware wanna-have, lang voordat consumenten hem in 2008 via een spaaractie in de armen konden sluiten. Om de populariteit maximaal te benutten werd een campagne bedacht om MrJummy aan zoveel mogelijk vrienden te helpen. 1 Voordat de spaaractie bekend was, werd via sultanapop-hyve contact gelegd met ambassadeurs van ‘t eerste uur: 2 zij konden met MrJummy op de foto en zo hun geliefde pop winnen. 3 Vervolgens werd de fans gevraagd MrJummy ecards naar hun vrienden te sturen en zo kans te maken op 1 van de poppen. De tienduizenden verzamelde adressen werden gebruikt om de digitale spaarkaarten toe te sturen voor de inmiddels gestarte spaaractie. 4 Consumenten met een echte MrJummy dingen inmiddels massaal mee naar de levensgrote MrJummy door eigen filmpjes te posten op het MrJummy Youtube Channel.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken