Monsterhandjes

Monsterhandjes

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Unicura
Bureau
Wubbe
Jaar
2011
Paginanummer
259

Doelstelling

Kinderen spelenderwijs bewust maken van het belang van handen wassen met Unicura in het griepseizoen.

Doelgroep

Ouders/gezinnen met jonge kinderen.

Concept

In de campagne spelen monsterhandjes de hoofdrol. Wie z'n handen niet goed wast, krijgt ze. Want op alles wat je aanraakt zit viezigheid waardoor je handen niet meer schoon en fris zijn. Monsterhandjes dus. De campagne is vooral gericht op kinderen om hen spelenderwijs bewust te maken van het belang van handen wassen. Met Unicura handzeep. De campagne zit dus midden in de belevingswereld van kinderen.

Media- en middelenstrategie

De monsterhandjes komen terug in diverse middelen. Instore: displays en kraaghangers met monsterstickers aan honderdduizenden flesjes om eigen monsterhandjes te maken, een actiesite met een brandactivationactie, een online monstergame, scholenacties en advertenties in diverse bladen.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken