Met Praxis krijg je alles voor elkaar

Met Praxis krijg je alles voor elkaar

Categorie
Retail
Adverteerder
Praxis
Bureau
Doom&Dickson
Jaar
2010
Paginanummer
488

Doelstelling

Het hart van de Praxis doelgroep klust primair om waardering te krijgen van zijn naasten. Die rol van de man, in zijn familiecontext, is een nog blootliggende positie binnen de doe-het-zelf markt. Praxis wil dit nieuwe merkdomein claimen.

Doelgroep

Mannen en hun familie. Geen klusfanaten, wel mannen die regelmatig een klus thuis doen.

Concept

De nieuwe pay-off 'Met Praxis krijg je alles voor elkaar' laden we met films in badkamer, babykamer en tuin setting. Elke spot schetst een praktisch probleem binnen de familiecontext, waarbij de dieren- met de mensenwereld wordt vergeleken. In natuurdocumentaire stijl zien we dieren grote inspanning leveren. Vervolgens snijden we naar een man in thuissituatie die met behulp van Praxis dezelfde klus op een eenvoudige wijze klaart en zo de held van het gezin is. De merkbelofte wordt waargemaakt op emotioneel (zorgzaamheid) en instrumenteel (Praxis biedt de oplossing voor elke klus) niveau.

Media- en middelenstrategie

Hoofdspots die de merkbelofte uitdragen, versterkt door actiematige tag-ons.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken