Maggi, Multi-producten merkcampagne

Maggi, Multi-producten merkcampagne

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Nestle Nederland B.V.
Bureau
Publicis
Jaar
2010
Paginanummer
266

Doelstelling

Maggi wil haar pay-off 'een beetje van jezelf en een beetje van Maggi' een sterke lading geven. Daarnaast wil Maggi bekendheid genereren voor de breedheid van haar assortiment.

Doelgroep

Focus op moeders met kinderen (20-49 jaar). Veelal huisvrouw of parttime werkend. Gemaksgeoriënteerd en open voor gebruik van hulpmiddelen. Ze wil graag goed zorgen voor het gezin en dat betekent gezond eten en gezelligheid rondom en tijdens het eten.

Concept

In hele kleine, sympathieke scriptjes zien we keuken en tafel fragmenten uit het leven van een vast gezin. De hoofdboodschap is telkens 'een beetje van jezelf en een beetje van Maggi'. Deze boodschap wordt vanuit meerdere invalshoeken ingevuld. Telkens staat een ander product centraal en we zien de persoonlijke toevoeging (liefde, aandacht, een beetje hulp, waardering, humor e.d.) van een van de familieleden. Zo maken we de functionele belofte (Maggi is een hulpmiddel) ook een emotionele.

Media- en middelenstrategie

Dagelijkse inzet op een vast tijdstip op een vaste zender (RTL4) in het tijdvak voorafgaand aan het moment waarop het merendeel van de doelgroep aan tafel gaat.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken