Leer ons en ons werk kennen

SSSS & ORCHESTRA / SSSS & Orchestra

Bekijk deze campagne op pagina 78 van het SAN Jaarboek 2013.

Adverteerder
SSSS & ORCHESTRA
Titel
Advertising & branded content
Bureau
SSSS & Orchestra
Account
Ed Stibbe
Copy
Ramon Stalenhoef
Art
Bela Stamenkovits, Mischa Schreuder
Opdrachtgever
SSSS & Orchestra
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van SSSS & ORCHESTRA
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van SSSS & Orchestra
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Business-to-Business
Meer Business-to-Business inzendingen

Business-to-Business

Doelstelling

Het vergroten van de naamsbekendheid en in de 'evoked set' komen van marketing managers.

Doelgroep

Ambitieuze ondernemers en marketing managers van grote en kleine bedrijven die op zoek zijn naar een ondernemend reclamebureau.

Strategie/Concept

Op een relativerende manier laat SSSS & Orchestra haar licht schijnen op diverse actuele onderwerpen. Hierdoor leert men de filosofie, werkwijze en het werk van SSSS & Orchestra beter kennen.

Media- en middelenstrategie

Online en printcampagne in vakbladen en FD. Print voor awareness. De online campagnes zijn gericht op interactie.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen