KWANTUM RESTYLING WINKELCONCEPT

Kwantum / Crossmarks

Bekijk deze campagne op pagina 564 van het SAN Jaarboek 2008.

Adverteerder
Kwantum
Bureau
Crossmarks
Account
Monique van Hoek
Copy
Bert van der Neut
Art
Yuri van Poppel, Kelly van Hattem
Opdrachtgever
MARISKA WIJNANDS
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Kwantum
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Crossmarks
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Retail
Meer Retail inzendingen

Retail

Doelstelling

Het restylen van het winkelconcept van Kwantum, met als doel om de winkel de uitstraling te geven van een eigentijdse discounter waarbij de klant meer beleving heeft.

Doelgroep

Alle klanten en medewerkers van Kwantum.

Strategie/Concept

Creëer via restyling meer (formule)duidelijkheid en overzicht in de winkel zonder verlies van het discountgevoel. Zoek daartoe naar vaste kleurverhoudingen voor de verschillende communicatieniveaus (informeren, inspireren, activeren en dirigeren), een betere balans tussen de bestaande en herkenbare Kwantumkleuren, een logische herschikking of wijziging van de totale signing en een aangepaste winkelinrichting die de basisgroepen duidelijk definieert.

Media- en middelenstrategie

Pak eerst de restyling van een pilotstore aan (inclusief geveldesign, instore signing en outdoor actiesigning) en zorg voor communicatie waardoor klanten de winkel ineens heel anders gaan ervaren. Optimaliseer de restyling vervolgens en breid hem uit naar prijsbeleving, merkbeleving en een instore communicatieconcept gericht op informatie op de winkelvloer en productpresentatie.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen