Jullie Verhaal

Jullie Verhaal

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
DELA
Bureau
Ogilvy & Mather Amsterdam
Jaar
2013
Paginanummer
87

Doelstelling

DELA gelooft in de mooie momenten in het leven. De momenten die je wil delen met de mensen waar je van houdt, de dierbaren waar je er altijd voor wilt zijn. Al die mooie momenten in het leven verdienen een mooi einde, daarom wil DELA de doelgroep overtuigen om een uitvaartverzekering af te sluiten.

Doelgroep

Nederlanders tussen de 25 en 35 jaar.

Concept

De mooiste momenten uit het leven van Nederlanders kwamen in deze campagne tot leven in een gepersonaliseerde animatiefilm. Door data uit twee Facebookprofielen te gebruiken, creëerden we voor iedereen die meedeed een autobiografisch verhaal, waarin mensen samen met hun partner de hoofdrol speelden.

Media- en middelenstrategie

Via radio, blogs, banners en Facebook advertising werden mensen opgeroepen hun eigen gepersonaliseerde film te maken. Door de film te delen op hun timeline maakte men kans op een vertoning in de bioscoop. Na de film gedeeld te hebben kon je meteen een uitvaartverzekering afsluiten. Door middel van targeted banners werd de doelgroep hier aan herinnerd.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken